.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حضرت فاطمه (س) الگوی جوان مومن و انقلابی است
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با تاکید براین که در جنگ روایت ها باید روایت درست داشته باشیم، گفت: الگوی جوان مومن و انقلابی حضرت فاطمه زهرا (س) است.
حضرت فاطمه (س) الگوی جوان مومن و انقلابی است

به گزارش شمال نیوز ، حجت الاسلام محمد قمی شب گذشته در مراسم عزاداری ایام فاطمیه در مصلی بابل با تسلیت به مناسبت شهادت حضرت فاطمه (س) به نقش مهم بانوان در جهاد تبیین اشاره و اضافه کرد: متأسفانه نقش بانوان و اساس خانواده را در جامعه نگرفته‌ایم.

 

وی با اظهار اینکه هنرمندان و سینماگران باید نقش بانوان را روایتگری و تبیین کنند به الگوی سوم زن مسلمان اشاره کرد و گفت: تبیین بانوان روایت حق است و رهبری عواطف جامعه یکی از وظایف بانوان در جهاد تبیین است.

 

وی با بیان اینکه گریه و اشک حضرت فاطمه زهرا (س) دنیا را به هم ریخته است، از حضرت فاطمه سلام الله به عنوان اسوه همگان یاد کرد و گفت: در جنگ روایت‌ها باید روایت درست بیان شود و روشنگری کرد.

 

حجت الاسلام قمی با عنوان اینکه حضرت فاطمه زهرا (س) اسوه حسنه است، گفت: الگوی جوان مؤمن و انقلابی حضرت زهرا (س) به شمار می‌رود زیرا در جامعه روشنگر بوده است.

 

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به نقش روشنگری حضرت فاطمه (س) یادآور شد: حضرت زهرا (س) وجود جامع و عابده ای بی مثال است و مهربانی، خانواده داری و وظایف اجتماعی حضرت باید تبیین شود زیرا حضرت فاطمه (س) معیار و سنجش محسوب می‌شود.

 

وی با تاکید براین که وظایف تبیین را در دفاع از حق جدی گیریم، خواستار توجه ویژه به این مسئله شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.337 seconds.